شب های اهواز

گذری به شب های کارون

شب های اهواز

گذری به شب های کارون

چندتا اس قشنگ عاشقانه...........!!!!!!!

برید به ادامه ی مطلب

در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم / دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم .

-------------------------
-------------------------

زمان غارتگر غریبیست ، همه چیز را می برد جز حس دوست داشتن را .
 

-------------------------
-------------------------

یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد / در پاکت گل گذاشتم دادم باد .
 

-------------------------
-------------------------

اگه تو رو خواستم از روی عشقه / هرجا تو باشی اونجا بهشته .
 
-------------------------
-------------------------


شبها به ماه دیده ، تو را یاد میکنم / با مه فسانه گفته و فریاد میکنم / شاید تو هم به ماه کنی ، ماه من نگاه / با این خیال ، خاطر خود شاد میکنم .
 

-------------------------
-------------------------

کی گفته نفرین میکنم / غصه به تو حرومه / خوشبختی تو گل من / همیشه آرزومه .
 
-------------------------
-------------------------


بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد / مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد / تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند / سایه در سایه ی آن ثانیه ها خواهم مرد /شعله ها بی تو ز بی رنگی دریا گفتند / موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد / گم شدم در قدم دوری چشمان بهار / بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد .
 

-------------------------
-------------------------

برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !
 

-------------------------
-------------------------

سکوتم از رضایت نیست / دلم اهل شکایت نیست .
 
-------------------------
-------------------------


قفس دیدم رهایی یادم آمد / تو رفتی بی وفایی یادم آمد .


-------------------------
-------------------------

همیشه واسه گلی خاک میشم که اگه به آسمون رسید ، بدونه ریشه اش کجاست .
 

-------------------------
-------------------------

فدای اون مهر و وفات / دلم شده تنگ برات / چطور بگم ؟ باور کنی ! / چقدر عزیزی تو برام .
 

-------------------------
-------------------------

آسمان را بی ستاره ، دریا را بی موج ، دیده را بی اشک ، لب را بی خنده و زندگی را بی تو دوست ندارم ای بهترینم .

-------------------------
-------------------------


سرچشمه ی عمر آدمی یک نفس است / آن هم فدای یک هم نفس است .

-------------------------
-------------------------


در مرام ما نباشد جز وفاداری دوست / جان دهیم بهر رفیقی که وفاداری در اوست .
 

-------------------------
-------------------------

من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی .
 
-------------------------
-------------------------


با جمله ی رندان جهان هم کیشم / خیام ترانه های پر تشویشم / انگار شراب از آسمان می بارد / وقتی که به چشمان تو می اندیشم .
 

-------------------------
-------------------------

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم .
 
-------------------------
-------------------------


اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم .


-------------------------
-------------------------

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی .


-------------------------
-------------------------


اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم .
 

-------------------------
-------------------------

پیش ازینت بیش از این اندیشه عشاق بود / مهر ورزی تو با ما شهره ی آفاق بود .
 

-------------------------
-------------------------

پیوند عشق حقیقی ، حتی با مرگ هم گسیخته نمیشود چه برسد با دوری !

-------------------------
-------------------------


مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد ، خروج امکان پذیر نمیباشد .
 

-------------------------
-------------------------

جهان بی دوستان زندان جان است ، صفای زندگی با دوستان است .
 
-------------------------
-------------------------


تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد / من برایت گل یاسی چیدم چون گل یاس به اندازه ی یک عشق صداقت دارد .
 

-------------------------
-------------------------

اگه روزی خواستی بگی دوست ندارم ، آروم آروم بگو تا آهسته آهسته بمیرم .
 
-------------------------
-------------------------


مترسک به گندم گفت : مرا برای ترساندن آفریدن اما من تشنه ی عشق پرنده ای شدم که سهمش از من گرسنگی بود .
 
-------------------------
-------------------------


دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد .
 

-------------------------
-------------------------

شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد / ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد .


-------------------------
-------------------------

ما اهل دلیم اشاره را می فهمیم / راز شب پر ستاره را می فهمیم / با پنجره های بسته عادت داریم / با هرچه دل شکسته نسبت داریم .
 
-------------------------
-------------------------


چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست / با تو هیچ از خدا نمی خواهم / با تو بودن برای من دنیاست .
 

-------------------------
-------------------------

در انتهای نگاهت کلبه ای می سازم  تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت .

-------------------------
-------------------------


دل ، عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت / ای آینه دار خلوتم باور کن / اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت .
 

-------------------------
-------------------------

آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است .
 
-------------------------
-------------------------


دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند و آنها که لیاقت ندارند در تو غرق شوند .
 

-------------------------
-------------------------

تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی / فهمیدی چرا می خوامت ؟ / آخه بهترین رفیقی .
-------------------------
-------------------------

 

برو جلوی آینه ببین کی توشه ، اگه اون نباشه میخوام دنیا نباشه .
 

-------------------------
-------------------------

زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه ، الان زندگیم خیلی قشنگه .
 
-------------------------
-------------------------


اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم .



-------------------------
-------------------------


ما غصه خور تلخی فریاد شماییم / شادیم در آن لحظه که در یاد شماییم .
 

-------------------------
-------------------------

ای داد از اسیری که از یاد رفته باشد / در دام مانده باشد ، صیاد رفته باشد .

-------------------------
-------------------------

زیر پر نور ترین ستاره های آسمان کویر هم ، تو همچنان درخشان تری .
-------------------------
-------------------------

 

اگر دیدی دلی تنها نشسته / میان رنج غم ها تک نشسته / نگو آن دل چرا تنها نشسته / بدان که دوریت آن را شکسته .
 
-------------------------
-------------------------


اگر دریای دل آبیست ، تویی فانوس شبهایش / اگر حرفی زدم از کل ، تویی مفهوم و معنایش .

-------------------------
-------------------------

بسوزد خانه ی لیلی و مجنون / که رسم عاشقی در عالم انداخت / اگر لیلی به مجنون داده میشد / دل هیچ عاشقی رسوا نمیشد .
 
-------------------------
-------------------------


سایه ها محصول پشت کردن دیوارها به آفتابند ، گستاخی دیوارها را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم .
 

-------------------------
-------------------------

دم به دم ساعت به ساعت یادتم / گر خوشم با ناخوشم در هر دو حالت یادم .
 

-------------------------
-------------------------

ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم / تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم .
 

-------------------------
-------------------------

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ی ذات ، کاغذ از صفحه ی دل ، نور از شمع حیات ، تا نویسم همه جا ، نام زیبای تو را .


-------------------------
-------------------------



گرچه یوسف را عزیز مصر با درهم و دینار خرید / من تو را با نقد جان و دل خریدارم .
 
-------------------------
-------------------------


به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر ، به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم .
 
-------------------------
-------------------------


هرچه هستم هرچه هستی ، توی قلبم ریشه بستی / هرچه باشم هرچه باشی ، نمیشه ازم جداشی .
 

-------------------------
-------------------------

قسم خوردم همیشه با تو باشم / در این دنیا فقط مال تو باشم / اگر ماندی در این دنیا عاشق / من هم به خاطر تو زنده باشم .
 

-------------------------
-------------------------

صد بهارانم بی تو سخت تر از یک زمستان است .
 

-------------------------
-------------------------

خواندمت گل تا بدانی از هزاران گل سری / یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری .
 

-------------------------
-------------------------

دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم / جویای تو ام اگر نپرسی خبرم / خالی نشود خیالت از چشم ترم / در قلب منی اگرچه جای دگرم .
 
-------------------------
-------------------------


بیب بیب برو کنار ، این اس ام اس یه بار بوسه داره ، برو کنار خیس نشی !
 
-------------------------
-------------------------


خاکستر می گوید آتش را می توانم ببخشم ولی تبر را هرگز .
 
-------------------------
-------------------------

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت ؟ گفت هرچی میخوای نوکم بزن ، ولی تنهام نزار !



-------------------------
-------------------------


میدونی چرا خورشید داغه ؟ چون میبینه تو مال منی آتیش میگیره .
 

-------------------------
-------------------------

کدامین شاخه ی گل را به خاطر مرامت تقدیمت کنم که وجودت عطر تمام گلهاست .
 
-------------------------
-------------------------


شب ساعت ابری مرا داد به تو / افتاد نگاه خسته ی باد به تو / باران زد و خیس شد تن خاطره ها / باران زد و باز یادم افتاد به تو .
 
-------------------------
-------------------------


صد دفعه گفتم لباساتو جلوم تکون نده ، دکتر گفته به گرد گلها حساسیت دارم !
 
-------------------------
-------------------------


رفتن همیشه راه نیست / وقتی که سینه ای پر آه نیست / شکستی تو دل من / آیا این گناه نیست ؟

-------------------------
-------------------------

اگه نگی دیوونه ام / تویی فقط بهونه ام / برای یک حس عمیق / تو این دنیای نارفیق .
 

-------------------------
-------------------------

بزار بگم دوست دارم / ساده و راحت و بلند / آخه همیشه دوری ها / از توی سکوت میاند .
 

-------------------------
-------------------------

عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر به سوی روزگار / عشق یعنی بی وفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار .
 

-------------------------
-------------------------

درسته دلت از سنگه ولی اشکال نداره ، آخه من هنوز بت پرست موندم .
 

-------------------------
-------------------------

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم .

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 http://parandeh2019.blogsky.com

سلام عزیز دلم خیلی خوش اومدی
شما هم دوست عزیز و گلم هستی این حرفا چیه؟
ممنونم که بهم سر زدی عزیز و دلگرمی دادی
آهنگ رو پیدا کردی؟
خوشحالم که بهم سر زدی عزیزم
این ایمیلمه:
parandeh2019@gmail.com
دم همۀ اهوازیهای گل گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد